Menu
Ważne linki
BLIK - limity
Treść strony
Szanowni Państwo,
w trosce o bezpieczeństwo finansowe Klientów oraz z uwagi na rosnącą skalę wyłudzeń danych (tzw. phishing), wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz usługi BLIK.Limity kwotowe:
Domyślny dzienny limit gotówkowy: 500 zł
Domyślny dzienny limit bezgotówkowy: 500 zł
Domyślny dzienny limit internetowy: 500 zł
Maksymalny dzienny limit globalny: 2000 złLimity ilościowe:
Maksymalny dzienny limit gotówkowy: 2
Maksymalny dzienny limit bezgotówkowy: 10
Maksymalny dzienny limit internetowy: 10
Maksymalny dzienny limit globalny: 22
Najważniejsze wprowadzone zmiany:
1. Zmiany limitów BLIK.2. Wyłączenie w aplikacji mobilnej możliwości zmiany limitów BLIK.3. Zmiana domyślnych limitów dla nowowydanych BLIKÓW.4. Zmiana limitów dla istniejących BLIKÓW.5. Zmiana treści SMS aktywacyjnego w SGB Mobile.
Uchwałą Zarządu zmieniony został również Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile dla Klientów indywidualnych, mający zastosowanie dla Klientów, którzy aktywują aplikację po 19.01.2021 r. Regulamin zawiera nowe limity dla usługi BLIK oraz kart.Jego aktualną treść znajdziecie Państwo poniżej.